سوالی دارید؟

دسته‌بندی پرسش‌ها


ورود و ثبت نام



روند ثبت سفارش



پیگیری ارسال سفارش



بازگرداندن کالا



کد تخفیف و کارت هدیه



سوپر مارکت



دعوت از دوستان



آخرین تغییرات



سایر موارد

پرتکرارترین پرسش‌ها

  • شرایط خرید و بازگرداندن کالا برای کالاهای سوپر مارکتی چگونه است؟

    لطفاً پیش از خرید، موارد زیر را به‌دقت بخوانید؛ زیرا ثبت هر سفارش در د به معن یترویت  موافقت با شرایط زیر است.


    مشاهده توضیحات تکمیلی

  • چرا به شماره سفارش (DKC) نیاز داریم؟

    برای افزایش سرعت پاسخ گویی به مشتریان با دریافت کد سفارش یا همان کد “DKC  ” این امکان رو ایجاد کرده که بتونید در زمان کمتری به نتیجه مورد نظر خود برسید…


    مشاهده توضیحات تکمیلی

  • شرایط استفاده از کد تخفیف اولین خرید چیست؟

    سیستم هوشمند ، پس از بررسی حساب کاربری در صورتی که مالک آن مشتری جدید  باشد…


    مشاهده توضیحات تکمیلی

  • میتوانم سفارشم را بصورت اقساطی ( اعتباری ) پرداخت کنم؟

    بله، تسهیلاتی را فراهم کرده، شما میتوانید تا سقف 10 میلیون تومان به صورت اقساط  با بازپرداخت  6 ماهه از سایت  خرید کنید.


    مشاهده توضیحات تکمیلی

  • چطور درخواست خود را جهت بازگردان کالا (مرجوعی کالا) به شما اطلاع دهم؟

    شما میتوانید از طریق فرم درخواست مرجوعی در پروفایل ، صفحه تماس با ما و تلفن درخواست خود را ثبت نمایید.


    مشاهده توضیحات تکمیلی

  • شرایط گارانتی دنور

    امروزه توجه به کیفیت کالا از مهمترین وظایف فروشندگان کالا است و خدمات پس از فروش ضامن حفظ این کیفیت می باشد.

    در همین راستا شرکت دنور مفتخر به ارائه سرویس در اسرع وقت به مشتریان گرامی می باشد.جهت سهولت در پیگیری گارانتی دستگاه خود می توانید از طریق شماره 02161930010 اقدام نمائید.


    مشاهده توضیحات تکمیلی

  • چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟

    شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید.میتوانید برای مشاهده روند لغو سفارش به توضیحات تکمیلی مراجعه کنید.


    مشاهده توضیحات تکمیلی

  • چطور میتوانم امتیاز‌ بگیریم؟

    شما از سه راه می‌توانید امتیاز بگیرید:

     

    خرید کالا

     

    ثبت نظر

     

    دعوت از دوستان برای خرید از دنور


    مشاهده توضیحات تکمیلی

  • چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟

    وارد سایت  شوید.روی گزینه سفارش های من کلیک کنید.در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید.میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.


    مشاهده توضیحات تکمیلی